Monday, October 12, 2009

panas ati di hari jumaat

ni cite ari jumaat lepas..tp sbb ari jumaat tu mood aku masih bengang..so aku x kuarkan cite nih...sbb klau aku kuarkan jgak ari jumaat tu..pasti byk ayat2 yg x sedap utk dibaca...

ceritanya ..bos aku buat majlis mkn2 dan hanye jemput org2 bahagian aku jer..so aku dh dok tanye2 ngan mereka2 yg ade mobil utk aku tumpang..maklumla..i xde kreta kan..so tepaksa la menumpang...dlm dok sembang2 tu..tetibe ade sorang makcik ni leh lak buat statement panas kan...

makcik:"eeee...apsal pakai baju burok ni..dh la x lawa..ari ni kan nk p beraye..pakai la baju raye"
aku: " baju raye saye glamour sgt kak...kang org x mkn..asik tgk baju raye saye je"
trus aku dudok kt tempat aku dengan perasaan yg panas ati...aku xde mtk duit ko pon nk beli baju ni kan...bekudis ke badan ko tgk baju aku tu...aku x penah sound ko mcm tu kan..walaupon baju ko tu x sesuai...

4 comments:

smms said...

hehhe sapakan kakaks itu ek .. mcm nak teka tapi takot je salah ..kak sape ?
hehehhe

honeyberry said...

huhuhu...sri..akak yg dok umah banglo kt tempat kami ni la..maklumla..i dok setinggan jer..babtu la baju i x lawa..

N.Q.R said...

saya rasa saya tahu itu kakak..hehehehhe!

honeyberry said...

huhuhu....tu lah qis..sedey i..