Monday, October 26, 2009

K.A.M.I

smlm encik suami ade keje..jadinye pepagi dh ade xtvt ngan cik ecah...seawal jam 9 pg..kami dh kuar umah menuju ke pjaya...ade ape ngan pjaya...keje sah2 la kt pjaya...wekend pun ke pjaya gak...
tujuannye adelah untuk mengservey tapak sebagai permulaan bisnes kecil2...maklumat yg kami dpt pasar sehari kt P9 tu bermula pg..dlm kol 7 lbh 8 la.membawak ke t/ari...jap g bile kami da sampai...ade lak banner yg tertera pasar tu start kol 2 ptg..huhu...gambaran perasaan menunjukkan kehampaan...utk ilangkn perasaan tu..kami bersarapan je la kt seri teja tuh...ape jadahnye ari ahad dtg sarapan kt seri teja...huhu..
lpas cik ecah menghabiskn nasik lemak ayam kpg nye...kami pon berambus blk..konon2 kang kol 2 kami nk dtg lg...
blk umah cik ecah..sbb cik ecah xmo lepak umah saye sbb kena panjat tangga ala2 batu caves...baring2..tgk tv..melados jap...perut aku da lapo..sbb sarapan aku minum je..kenyang katenye..cuaca panas menyebabkn kami memilih jj utk port mkn..sbb ade econ..hehe..klau dh ke jj...x nampak la pjaya lg...
smlm ari last sale kt jj...cik ecah sempat rembat bedsheet..murah katenye..aku konon2 blk nk usha la encik suami nk ajak p beli..tp yg aku dpt bebelannye saje..huhu..(klau aku tau..aku beli je mase p ngan ecah tew)xpe..x bg beli skrg..lpas ni i mtk 3x ganda..hehehe

5 comments:

cik ecah said...

hohoho.. masih belom resmi bedsheet baru.. nnt nak beromen baru pasang..hahaha

honeyberry said...

siot je...nnt i nk beli 3 skali..bior pdn muke abg..mtk 1 pun dekut..huh

cik ecah said...

hikhik..

Cik Sue said...

beli jgn tak beli...

honeyberry said...

tu lah kak..xpe..saye mtk 33 hengget jer..xmau bg...ujung bln nih i mtk 300 hengget..pdm muke..