Wednesday, October 7, 2009

ape kes???

ari nih dh 18 syawal...sekejap je syawal dh dipertengahan...aku masih blom lg sempat nk puasa 6 **belom sempat ke aku yg dok tangguh2..hehehe...

patutnya aku naik keja 29/9 ari tu...tp sbb aku sakit mata..dpt la mc..jadinyer ari senin 5/10 br aku msk opis lepas cuti raya...aku ni punye la besemangat waja masuk opis..maklumla keje belambak kan...tp mai opis sakit ati yg dapat....ade la mulut2 yg xde insurans mempertikaikan mc aku...hello...mc aku mc kuning yer..bukan mc beli kt klinik...

pade sesape yg bz body sgt pasal mc aku..ape kate p kt PSM tu..tanye mc aku tu halal ke x halal...klau tau keje aku tu xde sape yg nk tlg cover..korang mtk la tambah staff...klau aku semua yg nk buat....mati tekangkang la aku...bukan dpt elaun lebih pun....

4 comments:

Cik Aja said...

hahahahhaa
dyeowg jeles sudaaahhh..
abaikan mereka..

honeyberry said...

sakit telinge...dan sakit ati dik..aku buat keje mcm kuli..tp ade org beterima kasih kt aku...bkn nye aku x ikhlas ngan keje aku..tp..klau smua keje aku yg buat...baik kt deparment ni ltak aku sowang2 jer...xyah aku sakit ati...dorang ni perangai bangsat ko tau...geramnyer akuuu...

MY HEART said...

Sabo sis sabo k...

honeyberry said...

kak..sbb den soba la den ado lg kek sini..klau x da lamo den ikut jojak kau..