Friday, October 23, 2009

call me TRAINER (riak la pulak)

alkisahnye...ari rabu ngan kamis (21-22/10/09) lepas...aku,aja ngan suyat telah dipilih untuk menjayakan bengkel tarian cuti2 1 mesia anjuran kementerian pelancongan...

ari rabu pagi tu aku ngan suyat je yg p daftar sbb cik aja ade exam...lepas bekfes bagai (nasik lemak sedap ok..ke aku yg lapo??)bermula la episod bengkel tarian kami itew...ramai gak la peserta dlm 100 owang lebey..sbb stp kementerian anta 4 owang wakil..
memula blaja, aku ngan suyat x abs2 gelakkan mamat2 muke macho yg kene pakse rela gamaknye yg joint bengkel ni menari...lawak dowh..bile blaja buat step tanpe muzik..mmg la mcm klaka je kn nari cenggitu..tp bile dh ade lagu..ehhh naik sheik la pulak...
ramai peserta yg mmg ade talent nari..group unitar ngan hasil antara group yg terror la..tp aku x bole bla ngan group dr hasil...tau la korang terror..tp xyah la poyo lak ann...
ptg bile cik aja joint...sian dia x sempat nk catch up step yg kami da blaja time pg tuh..besepah gak la kn...xpe aja...semangat ko tu yg penting...

slame 2 ari bengkel tu...kami ngam ngan group dr mindef..dok setable..pastu dorang pun okey..bole ngam..pastu ngan sorang budak miti...kire ok la..kepala ting tong gak...

abes sakit kaki aku...blk umah ape lagik...encik suami la jd mangsa kena urut kaki aku kan...hehehe...tp yg penting...dh dpt sijil as a trainer kn...pastu dpt t-shirt lagik...ok la tew..selain ilmu tarian yg dicurahkan..klau nk p ambik kelas..mahal ye dik2 non ..akak x mampu nk bayo 2-3 ratus hengget...korang layan la pic yg aku kebas dr enpon mahal cik aja yer...daaaa


trainer konon..ahaks


group yg terror2


gelakkan owang je

yg baju kuning tu sume terror2..

No comments: