Saturday, July 2, 2016

doa..tawakal..

selesai final exam..berkampung kt aman damai dr 27 may - 14 jun...blk la aku ke dengkil...menjalankan tugas seperti biasa...tp..keadaan kesihatan FIL aku makin jatuh..dr dok wad kt hosp PD...blk umah..bwk hosp PD lg...blk umah..then ke HUKM 24 jun smpai skrg...

doc bgtau harapan tipis...sbb kanser dh serang smpai otak...anggaran lifetime lbh kurang 2mggu...sejak tu..memasing ambk turn utk jaga ayh selagi hayatnya ada...itulah rutin kami adik bradik...

aku terkilan...ms kt usm..asben aku bgtau ayh tnya aku awat xblk tgk dia...tp bila aku blk..ayh xbecakap dh...bukak mata pun sekejap2...

dr ahad lpas ayh dh start pkai bantuan oksigen...kesihatan makin menurun...kami smua hanya mampu berdoa semoga ada keajaiban di bulan ramadhan yg mulia ni..apa pun ketentuan Allah swt..insyaallah kami terima dgn redha...

mohon sahabat2 yg membaca coretan ni utk mendoakan semoga perjalanan ayh mertua sy dipermudahkan...amin..terima kasih...

No comments: