Sunday, January 31, 2016

ini kisah rumet sy...

aku kenai dia ni masa mggu induksi...xtau la mcm mn buleh jd qapat mcm ni...padahai..ms induksi tu..dia dok cahaya gemilang...aku dok aman damai...1st jumpa kt dtsp...dia ngan geng dia dok tepi aku...

pastu..ms intensif thn 1..kami still xdok sblk..sbb xdaftar skali...tp dok sama blok kt tekun...even though kami xsebilik..still kami dok jengah blk msg2..kadang aku p blk dia...kadang dia mai blk aku...belikan aku mknan...wlau dok lain tingkat..ttp dia jg aku...

intensif thn 2 ngan thn ni dia jd rumet aku...blk kami klau xhingaq..xsah..gelak ja mcm pontianak...

specialnya rumet aku ni...dia buleh merubah...hahaha...dia buleh jd singa...buleh jd pontianak...buleh jd lecturer...buleh jd perempuan melayu terakhir...haaa..kalah menteri cgpa 3.85 tu...

pg2..x aku jerit bangkit subuh...dia jerit...pastu jln p blk ayaq pejam mata...tgn dok pegang dinding...hahaha...paqah sungguh...

time gila..mmg jd gila sungguh...buleh p karoks xingat dunia...balik blk smbg kt bilik pulak...menjadi2 gilanya...

Next year will be her last intensive... she decided to do her degree in 4 years time... so.. next year last la kami dok blk..nk menggila bersama...

rumet...ang tau x aku syg kt ang...tp kdg2 ang ni bikin aku skt hati ja...becakap ngan ang xleh menang slalu...hahaha..bila dh bc ni satgi tidoq jgn ngadap dinding pulak...hihihi...luv u..jom p mkn...aku lapaqqq

No comments: