Thursday, March 17, 2011

Utk sekian kali

Entah yg keberapa kali ucapan maaf itu aku dengar...setiap kali aku maafkan...aku lupakan segala sengketa...tp kenapa mesti berulang lg....

Akukah yg terlalu emosi...akukah yg terlalu sensetif...

Aku cuba melakukan yg terbaik,menjadi yg terbaik..tp apa dayaku...naluri seorang wanita yg mudah tersentuh cukup utuh dlm diri...cuba ku biaskan perasaan itu...tp...

Apa guna aku mengeluh...keadaan xkan berubah dgn mengeluh...

Ya Allah..kau tabahkan lah aku menempuh ranjau hidup ini...hanya padaMu aku bermohon....aminn
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

blogciknissa said...

hanya orang yang kuat mampu menerima dugaan yang hebat......berbangga lah kerana anda adalah orang yang kuat itu....

honeyberry said...

kadang2 aku tewas jugak dgn permainan hidup ni...tp aku jadikan kekalahan itu sbgai pengajaran...supaya aku x lalai mengikuti jln yg sama...dan aku jadikan sbgai dorongan utk aku truskan hari mendatang...