Thursday, April 22, 2010

apsal ko meroyan nih

sungguh aku x paham...yg ko nk meroyan ni apsal...
sebelum ko meroyan kt aku...ko tanye dulu kt org yg ko syg sgt tu..
aku ke dia yg buat ko meroyan...

tlg la..aku da mls nk betekak ngan ko...
yg mmg pasti xkan ada kesudahan...
sbb ko xkan mahu mendengar penjelasan...
sbb ko xkan mahu mengaku kesalahan...
sbb ko xkan pernah menerima jawapan...
sbb ko nk mcm mn yg ko pikirkan...

masalah ni masalah ko ngan org yg ko syg tu...
bukan masalah aku...
tp nape libatkan aku...
pastu ko libatkan kakak aku skali...
elok2 my sis ckp leklok ngan ko...
ko bole nk buat drama swasta kan...
terima la sumpah seranah my sis tu....
lepas kena sembor...br ko nk nangis2....
sudaaaa la...wat pe ko mengangis disini...pergi kau menangis di sana..huh

pls ye ......
jgn ganggu idup aku dh....
jgn kacau my sis lg.....
kami xde kena mengena ngan drama kau...
huh..nyusahkan btol la kau nih....

No comments: