Thursday, December 4, 2008

salam semut2..mcm gampang

mggu lepas...perasaan berkobar2 la nk p kursus...kt ipoh lak tu kan...konon2 kursus jauh2 ni best la..kena pulak p kursus ada geng spenda..lg havoq la kn..

sampai mlm tu kt hotel..perasaan dh hampeh dh...aci gila..perut lapaq nk mati..dok tggu kwn kak top..tggu punya tggu...x timboi2...kena gari gamaknya..maklumla mlm bunuh setan..koi 11 mlm br leh dinner...cik ecah dh mula sawan jerit..mana taknya...dia bkn buleh lapaq..lapaq ja sawan dia pun mai...

sib baik p pekena nasik lemak ayam kg tu sedap...pinggan masing2 xyah basuh dh..licin...kena spam dua...balik..tebongkang...acara tebongkang ni pun ada memori gak ni...memori kak top di alam fantasi..keh..keh..keh

ari ni kursus bermula...tahap kebosanan mula berada di tahap membimbangkan...sikit2 salam semut...meluat betoi aku...percubaan mereka untuk menitikkan air mata peserta ternyata gagal apabila hilaian ketawa yg kedengaran..bukan esakan...

untuk menghabiskan kursus 3 ari nih..mcm 3 taun aku rase...ni lah kursus yg penah aku p..yg paling gampang skali sepanjang perkhidmatan aku...aku rase aku x dpt aper mesej yg cube disampaikan oleh fasi...dh la game mcm bodo...arrrggghhhh....

tu blom bab hotel yg bg makan x sedap...x mesra pengguna....lemas aku dok dlm bilik tu...tv kaler purple...huhu..memang sadis lah..

aku rase..aku p kursus ni yg paling best bab luahan ati tokey itik jer..dia la yg buat ati aku nk gelak...at least ilangla bosan tu skit kn...setiap patah yg kuar dr mulut dia mesti ade yg nk bg org gelak..keh..keh..keh..psl tali lah...crita itik lah..serangan katak lah...adik kuat mkn lah...memang bestt...

consultant tu rasanya dh kena pangkah ngan bahagian latihan...penyelaras kursus nk mtk tukar kementerian bila kena semboq..mcm2 hal...semua pasai KURSUS ESQ...ermmm nk buat mcm mn..kursus x mencapai matlamat...

2 comments:

Cik Sue said...

insaf??

ngan geng SD yg happening nie..

boleh kahhh??

honeyberry said...

hehehe...mane la tau..kot2 lepas ni smua geng SD jd anggota kumpulan nasyid pulak..wakaka